سمندریل ۲۰ ساله شد 

طاهریان با اشاره به فعالیت دو دهه­ای سمند ریل گفت: یکی از رمزهای ماندگاری سمندریل همبستگی است و اگر یک سازمانی بعد از دو دهه با وجود مشکلات اقتصادی و مالی هنوز پابرجا و رو به توسعه   است نشان از آن دارد که خشت اولیه آن سازمان اصولی بنا نهاده و همدلی در فرهنگ آن سازمان نهادینه گردیده است.

19 مهرماه همزمان بود با آغاز بیستمین سالروز تأسیس شرکت سمندریل، به این منظور اعضای خانواده سمندریل در نشست صمیمی و دوستانه با حضور مدیرعامل گردهم آمدند تا کام خود را با تبریک فعالیت ۲۰ساله خود شیرین کنند

طاهریان دراین نشست دوستانه با تبریک بیستمین سالروز تأسیس شرکت سمندریل و با اشاره به فعالیت دو دهه ای گفت: بسیار خوب و عالی است که شرکت ایسیکو در زیر مجموعه خود شرکتی دارد که ۲۰ سال از عمر آن می‌گذرد. ایسیکو و سمندریل به لحاظ سابقه فعالیت اختلاف ۲ تا۳ ساله دارند و آن نشانه این است که نوزاد ایسیکو به کمال و بلوغ کامل رسیده است.

او ضمن تشکر از تلاش‌های تمامی افرادی که در این سال‌ها در این مجموعه فعالیت نموده و انرژی مثبت آنها هنوز در مجموعه پابرجاست افزود:

 اکنون شرکت سمندریل به پشتوانه دانش، تخصص و توان نرم / سخت افزاری خود در زمره یک شرکت3PL  می تواند خدمات ارزنده­ای به گروه صنعتی ایران خودرو در سایه کاهش بهای تمام شده محصول و الباقی شرکای تجاری خود در صنایع گوناگون ارائه نماید.

معتقدیم توسعه مسیری است بی پایان لذا ضمن چاره اندیشی بر مشکلات کنونی برآنیم تا شش ماهه دوم سال را متحول تر و پر فروغ تر آغاز نماییم.

طاهریان در بخش دیگری از صحبت­هایش اشاره به محدودیت­ها و مانع­تراشی­ها خصوصاً در حوزه ریلی نمود و با انتقاد از تصمیمات اخیر دولت در حوزه حمل و نقل ریلی خصوصاً قوانین مرتبط به مالیات بر فروش افزود تصمیمات دولت می­بایست تسهیلگر باشد نه مانعی در جهت توسعه فرهنگ ریلی

یادآور می‌شود، به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس سمندریل کیکی زیبا با طرح و لوگوی سمندریل تهیه شد و در مراسم دوستانه برش خورد و به پاس قدردانی از زحمات کارکنان هدایایی به کارکنان تعلق گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *