کارگزاری گمرکی

خدمات گمرکی مورد نیاز در حمل محمولات وارداتی و صادراتی یکی دیگر ازحوزه های تخصصی ما می باشد.

خدمات ما شامل حضور در گمرک، انجام اظهار گمرکی ترخیص کالا، پیگیری مراحل و کنترل آن تا زمان خروج کالا از گمرک  می باشد.

ما در گمرکات مختلف این امکان را برای شما فراهم می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، ترخیص کالای خود را تجربه کنید.

ترانزیت

مهم ترین مؤلفه در تعیین کنندگی نقش کشورها در زمینه ترانزیت بین الملل، جغرافیای سیاسی اقتصادی آنها و اتصال دست کم دو یا چند کشور به یکدیگر است. با توجه به قرار گرفتن ایران بر سر چهارراه ترانزیتی جهان، در مقایسه با سایر کشورها به جرأت می توان گفت که ایران از جمله کشورهاییست که از این حیث به نسبت بسیاری از کشورهای جهان دست بالا را داشته و نقشی بسیار مهم در اتصال جنوب، شرق و جنوبشرق آسیا به شمال (منطقه اوراسیا و شمال اروپا) دارد.

بر اساس نظر محققان حمل و نقل بین الملل، حدود نیمی از حمل و نقل جهان میان خاور دور با سایر نقاط دنیا انجام می شود و از بین سه کریدوری که کارشناسان برای این امر پیش بینی کرده اند، دو کریدور از ایران می گذرند.

چابهار

سمندریل به منظور تحقق ارائه خدمات ۳PL، تکمیل سبد خدمات با کیفیت و به صرفه نسبت به ایجاد پرت/یارد در بندر چابهار اقدام نموده و آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامیست.

مزیت های بندر چابهار

چابهار یگانه بندر اقیانوسی کشور با داشتن آب های عمیق و بریدگی های طبیعی، فضایی مناسب را برای اسکله های با عمق زیاد و مختصات لنگرگاهی مطلوب جهت پهلوگیری کشتی های عظیم اقیانوس پیما فراهم ساخته است.

چابهار نقطه آغازین کریدور شمال-جنوب در ایران که مهم ترین حلقه تجارت بین آسیا و اروپاست، می باشد. حمل کالا در این مسیر موجب صرفه جویی، تا ۴۰ درصد در زمان حمل (به دلیل مسافت کوتاه تر) و ۳۰ درصد در هزینه حمل نسبت به سایر مسیرهای سنتی می شود.

چابهار جنوبی ترین نقطه کریدور شرق-غرب بوده و بنا به نظر کارشناسان، محل تلاقی دو کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و شرق-غرب می باشد.

چابهار نزدیک ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی یا بدون دسترسی به دریاهای آزاد آسیای میانه (ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) و افغانستان به آبهای آزاد است.

چابهار نزدیک ترین مسیر برای واردات هرکالایی به ایران یا صادرات از آن است.