میز ملی لجستیک ماکو

نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حوزه لجستیک برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو واقع در استان آذربایجان غربی به مدت دو روز هفدهم و هجدهم تیرماه با حضور جمعی از مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود. 

شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مهدی صفری‌مقدم مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر لجستیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سید علیرضا سید وکیلی مدیرکل دفتر مهندسی حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن به نمایندگی از وزارت راه‌وشهرسازی در این مراسم شرکت کرد. 

گفتنی است: میز ملی لجستیک ایران رویدادی است که به ابتکار و اجرای مجله‌ی لجستیک و زنجیره تأمین طراحی و برنامه‌ریزی شده و مقرر است به صورت ماهیانه در یکی از مراکز و قطب‌های لجستیکی کشور به میزبانی دستگاه مسؤول لجستیک منطقه برگزار شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد معرفی ظرفیتهای لجستیکی میزبان به فعالان و دست‌اندرکاران لجستیکی کشور و فراهم ساختن محیطی تخصصی برای بحث و تبادل‌نظر فعالان و مسؤولین محلی و ملی در راستای تمرکززدایی از صنعت لجستیک کشور است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *