مدیر کل راه آهن هرمزگان از تخلیه و بارگیری کالا در ده ماهه سال ۹۷ به ترتیب با رشد ۷ و ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان،  مدیر این اداره کل از تخلیه و بارگیری کالا در ده ماهه سال ۹۷ به ترتیب با رشد ۷ و ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ماسوری گفت: در زمینه بارگیری کالا مقدار ۶ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۵۱۶  تن انواع محمولات و مواد معدنی,  کانتینر, محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: در زمینه تخلیه کالا نیز به میزان ۱۰ میلیون و۴۷۹ هزار و ۱۲۸ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه ازپالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته۷درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان۱۶ میلیون و ۸۲۲ هزارو ۶۴۴ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۴ درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان۶ میلیارد و ۵۹۷ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۸۵۳تن کیلومتر شده که رشد۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۷ میلیون و ۵۱۶هزار و ۳۲۰ تن کالا بوده است و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۳۲ هزار۱۰ ( TEU) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۷ درصد رشد داشته است.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *