ف به قرارداد اجاره به شرط تجهیز ۱۵ ساله شرکت سمند ریل با راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه احداث و تجهیز مستحدثات با کاربری لجستیک و انبار در اراضی آپرین در خرداد ماه ۱۳۹۸ مراحل ساخت سوله به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع و فضای غیر مسقف به مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع به پایان رسید. با توجه پیشرفت فیزیکی قابل توجه، برنامه ریزی لازم برای بازدید هیأت و گروه مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در تاریخ */*/* صورت پذیرفت.

در آیین یاد شده که با حضور جناب آقای مرادی، قائم مقام اجرایی ایران خودرو، جناب آقای رحمانی، معاونت سیستم جامع تولید، جناب آقای صالحی، معاونت خرید، جناب آقای زین الدین مدیر عامل شرکت خدمات فنی و مهندسی (ایسیکو)، جناب آقای طاهریان مدیر عامل شرکت سمند ریل و دیگر مدیران مرتبط برگزار گردید، از امکانات و زیر ساختهای ایجاد شده در این بارانداز بازدید به عمل آمد.

فضای مزبور که امکانات تخلیه و بارگیری محمولات کانتینری و محمولات عمومی (جنرال کارگو) در سه شیفت کاری را فراهم می نماید، ضمن اتصال بی واسطه به خطوط ریلی، مجاورت با بزرگترین پایانه خودرو سنگین پایتخت (پایانه اکبرآباد)، نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی و … دارای پتانسیل چشمگیری برای تبدیل شدن به یک مرکز لجستیکی جهت ارائه خدمات حمل و نقل به گروه صنعتی ایران خودرو را دارا می باشد.

در این بازدید جناب آقای مرادی ضمن ابراز خرسندی از سخت افزار و تسهیلات ایجادی، بر بررسی و امکان سنجی توسعه فعالیتهای لجستیک با محوریت بارانداز آپرین تاکید نمودند.

در حال حاضر بالغ بر ۳۶۰۰۰ تن محمولات فولادی، در این بارانداز نگهداری می شود و امور اجرایی توزیع و انتقال مویرگی به سایت و انبار سازندگان، از این مرکز در حال انجام است.

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *