جلسه با هیئت روسی در اتاق بازرگانی تهران

با توجه به دعوت اتاق بازرگانی تهران از هیئت روسی شامل تجار جمهوری باشکرستان در تهران ، تیم توسعه بازار شرکت سمندریل جهت انجام امور بازاریابی و معرفی سمندریل در این محل حضور پیدا کردند.

در این جلسه ۵ شرکت روسی در زمینه کشاورزی ، صنایع غذایی چرم ، پوشاک و ۱۶۰ شرکت ایرانی در زمینه حمل و نقل ، بازرگانی و …. حضور داشتند .

 وزیر صنعت و خدمات جمهوری باشکرستان از طرف هیئت روسی و رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده صنایع تبدیلی تهران از طرف اتاق بازرگانی تهران توضیحاتی در مورد فرصت ها و اقدامات حائز اهمیت و تعاملات تاثیرگذاری که دو کشور در زمینه  واردات و صادرات می‌توانند با یکدیگر داشته باشند را مطرح و یکی از مهمترین اتفاقات این نشست اعلام شروع به کار سیستم شبه‌ سوئیفت ایران و روسیه در آینده نزدیک توسط نماینده تجاری روسیه در ایران بود که طی دو تا سه ماه آینده که این اتفاق جهت مبادلات مالی صورت می پذیرد.

در نهایت نمایندگان سمندریل با شرکت هایی در زمینه صنایع غذایی وکشاورزی مذاکراتی در راستای همکاری دو جانبه به عمل آوردند. امید است با تلاش، پشتکار و معرفی هر چه بیشتر شرکت سمندریل در حوزه های بین المللی، رشد و ارتقای روز افزون آن را شاهد باشیم.