همزمان با روز ملی حمل و نقل تقدیر از رانندگان منتخب سمندریل صورت گرفت.

همزمان با روز ملی حمل و نقل  از رانندگان منتخب و برتر در حوزه های مختلف حمل شرکت سمندریل، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران تقدیر شد.

روابط عمومی سمندریل-امیررضا طاهریان در این مراسم ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل و با تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر رانندگانی که در راستای خدمت گذاری به ایران عزیز همت گذاشته اند، گفت: این مراسم با حضور فعالان سخت کوش عرصه حمل و نقل برای کسانی که  برای شرکت سمندریل و گروه صنعتی ایران خودرو زحمت کشیده اند، برگزار شد. او توضیح داد: رانندگان نقش کلیدی در شرکت های حمل و نقل ایفا می کنند. وظیفه آنها به حمل و نقل، بارگیری و تخلیه کالا محدود نمی شود آنها تصویر مستقیمی از یک شرکت ارائه می‌کنند.

او در این مراسم با اشاره به پارامترها و انتخاب رانندگان برتر گفت: ملاک ارزیابی در انتخاب، راندمان عملیاتی، تعامل و حسن خلق بوده است.

طاهریان در ادامه با پیشنهاد برگزاری جلسات دوره ای با‌ رانندگان بیان کرد: در طول تاریخ یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد اقتصادی کشورها، توسعه فرایندهای حمل و نقل بوده است. بعد از انقلاب صنعتی و افزایش میزان تولید و گسترش صنایع گوناگون، دسترسی به بازار‌های جهانی به ویژه برای کشور‌های پیشرفته به هدفی حیاتی و لازم تبدیل شد؛ به همین دلیل اهمیت صنعت و حمل و نقل روز به روز افزایش می‌یابد.

در ادامه این مراسم چند تن از رانندگان به نمایندگی از همکاران خود به بیان مشکلات و مسائل این حوزه پرداختند.

موضوعات مالی،گران بودن گازوئیل از جمله مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان  بود.

امیررضا طاهریان ضمن شنیدن مشکلات رانندگان و ارائه نقطه نظراتی از تمهیدات صورت پذیرفته برای حل مشکلات مالی خبرداد وگفت: ما خود را مکلف می‌دانیم و تلاش می‌کنیم بحران های موجود را حدالامکان برطرف کنیم، امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

در ادامه مدیرعامل سمندریل خواستار عامل تشویقی برای رانندگانی که کارکرد مناسبی با شرکت سمندریل دارند را شد.

 در پایان این مراسم از آقایان عسگری و حبیبی، بدل زاد و… با ارائه لوح تقدیری، تقدیر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *