معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان اظهار کرد: سازمان به شدت به دنبال حل مشکلات رانندگان است و همانطور که شاهد بودید بحث تامین لاستیک وظیفه سازمان ما نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما بود در این مساله ورود کردیم.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل و راهداری کشور گفت:در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سئوالات و درخواست های خود را به راحتی مطرح کردند.

عضو هیات عامل و معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت:در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

وی با اشاره به یکی از دغدغه‌های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی اظهار کرد:در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور گفت: افزایش بهره‌وری صنعت حمل ونقل یکی از دغدغه‌های ما به شمار می آید.وی با بیان اینکه در سال های گذشته حجم بار ۴۰درصد افزایش یافته اما ناوگان حمل ونقل ۱۲۰درصد رشد کرده‌اند، افزود:این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالین صنعت حمل ونقل را کوچک تر کرده‌است.

وی از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *