به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان ، حسن ماسوری، عملکرد این اداره کل را تشریح کرد:
عملکرد دو ماهه سال ۹۸ این اداره کل در زمینه بارگیری: ۱ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۲۸۴ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل: کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه های گل گهر ، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال گردیده است. 
وی افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۶۷۴ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۹۵۸ تن کالا و محمولات بوده که ۳ درصد رشد را نشان می دهد و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۱ میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۹۲۴ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۴۴۵ تن کالا بوده که ۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد ، در زمینه بارگیری کانتینر نیز بمیزان ۶ هزار و ۶۲۹ (TEU) حمل نموده است.

منبع: پایگاه خبری ریل نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *