عملکرد اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان در هشت ماهه سال ۹۷

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان،  عملکرد هشت‌ماهه این اداره‌کل  را تشریح کرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری افزود: در زمینه بارگیری ۵ میلیون و سه هزار و ۱۰۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است. در زمینه تخلیه نیز به میزان هشت میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۸ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل، پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه‌شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان ۱۳ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۹۲۴ تن کالا و محمولات بوده که رشد دودرصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۶۱۸ تن کیلومتر شده که رشد چهاردرصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت شش میلیون و ۱۷ هزار و ۶۳۳ تن کالا بوده است و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۷ هزار ۳۵۱ (TEU) که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

منبع : پایگاه خبری تین نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *