بهره برداری از نسخه اول اپلیکیشن حمل و نقل جاده ای شرکت سمند ریل

شرکت سمند ریل بعد از گذشت کمتر از ۵ سال از راه اندازی دپارتمان جاده ­ای اینک در راستای طرح تحولی نوین اقدام به بهره­ برداری از نرم افزار جاده ­ای خود نمود.

شرکت سمند ریل در راستای طرح تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل جاده ­ای و به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و تحول گرا در این حوزه، با بهره­ گیری از توان مهندسی و دانش روز مدیران شرکت، چابکی و خلاقیت شرکت ­های دانش بنیان و استفاده از دانش اعضاء هیئت علمی معتبرترین دانشگاه­ های کشور، اقدام به تولید و بهره برداری نسخه اول از اپلیکیشن جامع حمل و نقل جاده ­ای نموده است.

بهره برداری از فاز اول نرم افزار جاده­ ای امکاناتی از قبیل مشاهده درخواست اعلام بار از سوی متصدیان اعزام، ردیابی کامیون ­ها و ارائه گزارشات مالی رانندگان در محیطی بدون نیاز به نیروی انسانی و کاملا وب بستر را امکان پذیر ساخته است.

الهام از روش اسکرام، جهت تطابق حداکثری خدمات ارائه شده با نیاز واقعی ذینفعان که منجر به مشارکت رانندگان و متصدیان اعزام در تیم طراحی محصول می­ گردد را از نکات برجسته در روند تولید و توسعه این سیستم می توان برشمرد.

یکی از ویژگی­های بارز سیستم اعلام بار نرم افزار جاده ­ای، ایجاد گردش کار (Work Flow) بصورت فرآیند محور است که با تحلیل داده ­های جمع آوری شده، امکان فرآیندکاوی، شناسائی گلوگاه­ها و اجرای اقدامات اصلاحی را  فراهم خواهد نمود.