اسناد عاملیت پرداخت تسهیلات به شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی از محل وجوه اداره شده و منابع داخلی این بانک ها، به استناد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و چهار بانک ایران و ونزوئلا، آینده، صادرات و توسعه تعاون بین طرفین مبادله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم گرامی داشت هفته حمل‌ونقل در راه‌آهن اسناد عاملیت چهار بانک برای پرداخت تسهیلات به شرکت‌های ریلی مبادله و تفاهم نامه احداث پایانه‌های کانتینری و حمل بار با ناوگان ریلی بین شرکت راه آهن و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

تفاهم نامه احداث پایانه های کانتینری و حمل بار با ناوگان ریلی

دراین تفاهم نامه که بین شرکت راه‌آهن و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید، دو طرف در زمینه ایجاد پایانه لجستیکی کالا و کانتینر و حمل کالاهای ترانزیتی به وسیله ریل و راه‌اندازی قطارهای برنامه‌های کانتینری و حمل خرده بارها از طریق قطارهای باری همکاری خواهند کرد.

این تفاهم نامه توسط سعید رسولی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن و محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

تبادل اسناد عاملیت ۴ بانک

همچنین اسناد عاملیت پرداخت تسهیلات به شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی از محل وجوه اداره شده و منابع داخلی این بانک ها، به استناد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و چهار بانک ایران و ونزوئلا، آینده، صادرات و توسعه تعاون بین طرفین مبادله شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *