افتتاح فاز دوم سایت لجستیک شرکت سمندریل

 

فاز دوم سایت لجستیک شرکت سمندریل در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ توسط مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و ایسیکو افتتاح و به بهره برداری رسید.

پایانه لجستیکی آپرین شرکت سمندریل واقع در ایستگاه ریلی آپرین در منطقه اسلام شهر و در مجاورت گمرک آپرین در سال ۱۳۹۷ در قالب یک قرارداد BOT و ۲۱ ساله با راه آهن جمهوری اسلامی ایران احداث و به بهره برداری رسید.

شرکت سمندریل در این سایت یا دارا بودن دو سوله سرپوشیده هر یک به مساحت تقریبا یک هکتار و فضای باز باراندازی به مساحت بیش از ۲۰ هزار متر مربع علاوه بر انجام  خدمات کانتینری با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰۰ دستگاه در سال نسبت به ارائه حمل ریلی و انبارش ورق های گروه صنعتی ایران خودرو از محل کارخانه فولاد مبارکه و همچنین ورق های وارداتی از بندرعباس اقدام نموده است.

ظرفیت انبارش ورق ها در این پایانه بیش از ۱۰۰ هزار تن می باشد که با تجمیع انبارهای گروه صنعتی در یک نقطه و حذف خدمات انبارش در نقاط مختلف علاوه بر کاهش هزینه های قابل توجه کمک شایانی به مدیریت توزیع و انبارش ورق ها نیز نموده است.

سمندریل امیدوار است با افتتاح سوله دوم در این پایانه نسبت به افزایش ظرفیت خدمات نیز به مشتریان داخل و خارج از گروه در سال های آتی اقدام نماید.