اقتصاد برتر  ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ – لینک

بمنظور تحویل سریعتر خودروهای فروخته شده به مشتریان، از این پس جابجایی محصولات ایران خودرو از کرمانشاه به تهران با ریل انجام می شود.

فراستی سرگروه حمل و بارگیری ایران خودرو کرمانشاه اعلام کرد، با توجه به افزایش تولید در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه حمل و جابجایی محصولات این شرکت با ریل آغاز شد. فراستی گفت : با توجه به اینکه تولید روزانه ایران خودرو کرمانشاه از ۱۲۰ دستگاه به ۱۷۵ دستگاه در روز افزایش یافته است و امکان حمل این تعداد خودرو از طریق جاده دشوار بود، تلاش شد از ظرفیت ریلی و خط آهن برای جابجایی محصولات استفاده شود که با هماهنگی راه آهن توافق شد برای نخستین بار جابجایی ۴۰۰ دستگاه خودرو در هفته از طریق ریل انجام شود. این تصمیم باعث گشایش بسیار خوبی در جابجایی خودرو از کرمانشاه به تهران شده است و ترافیک جاده را تا حد زیادی بهبود داده است. فراستی گفت : این اقدام باعث شده، در انجام تعهدات ایران خودرو کرمانشان به مشتریان تسریع شود و تعهدات این شرکت به مشتریان بموقع انجام شود. وی افزود محصولاتی که با ریل به تهران منتقل می‌شود از تهران به سراسر کشور ارسال خواهد شد. فراستی گفت : شرکت ایران خودرو کرمانشاه سه سال است که تولید مستمر دارد و در این مدت موفق شده تولید روزانه را از ۱۲۰ به ۱۷۵ دستگاه در روز افزایش دهد. طرح احداث سایت ایران‌خودرو کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان بوده است. وی گفت : حمل ریلی محصولات، شرایط را برای توسعه فعالیت‌های در این شرکت و سهولت حمل و نقل فراهم کرده است. وی افزود: هم اکنون در کارخانه خودرو سازی کرمانشاه، پژو پارس به صورت عمده تولید می‌شود. در حال حاضر ۲۰۰ نیروی متخصص در این کارخانه مشغول فعالیت هستند که قادر هستیم سالیانه ۱۵ هزار خودرو را روانه بازار کنیم. عملیات ساخت کارخانه ایران خودرو کرمانشاه با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار، از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه بود، که اول مهر ۱۳۹۴ در شهرستان صحنه آغاز شد. فاز اول این کارخانه با سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

یک پاسخ

  1. سلام و عرض ادب خودرو در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۰ فاکتور شده و به سمند ریل فرستاده شده و تا همین الان که تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ می باشد تحویل نمایندگی نشده است پست و نمایندگی هم جواب درستی نمی‌دهند لطفاً پیگیری نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *