تخلیه

در جریان تخلیه محمولات فولادی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن تخلیه بیش از ۱۵ هزار تن در روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت بهره گیری و استفاده از توان حمل و نقل ریلی در بنادر بیان داشت: مجتمع بندری امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهم ترین مبادی صادراتی محمولات فولادی طی فروردین ماه سال جاری ضمن تخلیه ۱۵ هزار و ۵۴۶ تن محموله فولاد طی یک روز کاری،  به رکورد تازه ای در این زمینه دست یافت.

ایرج مدیری در ادامه افزود: این محموله  با ۲۳۹ دستگاه  واگن به این مجتمع بندری حمل و با بهره گیری از توان و ظرفیت قابل توجه تجهیزاتی و نیروهای عملیاتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) طی یک روز کاری تخلیه شد. 

وی همچنین با اشاره به شعار سال،  پشتیبانی  از صنایع تولیدی و پاسخگویی به نیازهای آنان از طریق هم‌افزایی صنایع و بنادر را از مهم ترین عوامل  تحقق و رونق تولید عنوان کرد.

یادآور می شود منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به لحاظ نزدیکی مسافت  با مراکز بزرگ صنعتی و دسترسی  آسان به راه‌های مواصلاتی  سهم بزرگی در مبادلات بازرگانی کشور ایفا می کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *