معارفه مدیرکل راه‌آهن غرب با حضور مدیرعامل

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن با بیان این مطلب در مراسم معارفه روح‌الله تقی زاده مدیرکل راه‌آهن غرب، در همدان گفت: راه‌آهن تهران-همدان – سنندج یکی از طرح‌های ملی است که تکمیل آن تا سنندج موجب توسعه صنعت ریلی در این منطقه خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تکمیل این مسیر تا سنندج به‌زودی انجام شود، افزود: اهمیت توسعه غرب کشور با نگاهی که حمل‌ونقل ریلی شتاب بیشتری بگیرد ما را بر آن داشت تا برای ارائه خدمات بهتر، در این منطقه اداره کل راه‌آهن غرب کشور را ایجاد کنیم.
وی در مراسم معرفی روح‌الله تقی زاده به عنوان مدیر کل راه‌آهن غرب، گفت: در ابتدا مسیر همدان – مشهد یک رام قطار در هفته راه‌اندازی و سیر در این بخش آغاز شد اما هم اکنون حرکت قطار در این مسیر به یک روز در میان رسیده است .
محمد زاده اضافه کرد: در اربعین ۱۱۰ قطار به شکل ترکیبی به زائران عتبات خدمت‌رسانی کردند .

توسعه ریلی در غرب کشور
روح‌الله تقی زاده مدیر کل راه‌آهن غرب نیز در این مراسم بابیان اینکه صنعت ریلی در همه جای دنیا محور توسعه است ، گفت: متأسفانه منطقه غرب کشور به لحاظ ریلی هنوز به جایگاه مورد نظر نرسیده است و تلاش داریم با استقرار در این اداره کل، زمینه توسعه ریلی در این منطقه را افزایش دهیم .
وی خواستار همراهی سایر ادارات استان برای دستیابی به این هدف شد و افزود: امیدواریم در جریان این همکاری‌ها بهره‌وری خطوط را افزایش و بار و مسافر جذب کنیم.

منبع : پایگاه خبری ریل نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *