معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: مشكلات تامین لاستیك رانندگان با رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان اظهار كرد: سازمان به شدت به دنبال حل مشكلات رانندگان است و همانطور كه شاهد بودید بحث تامین لاستیك وظیفه سازمان ما نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما بود در این مساله ورود كردیم.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل و راهداری كشور گفت:در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سئوالات و درخواست های خود را به راحتی مطرح كردند.

عضو هیات عامل و معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای كشور گفت:در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

وی با اشاره به یكی از دغدغه‌های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تكمیلی اظهار كرد:در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشكلات این حوزه برطرف شود.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای كشور گفت: افزایش بهره‌وری صنعت حمل ونقل یكی از دغدغه‌های ما به شمار می آید.وی با بیان اینكه در سال های گذشته حجم بار ۴۰درصد افزایش یافته اما ناوگان حمل ونقل ۱۲۰درصد رشد كرده‌اند، افزود:این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالین صنعت حمل ونقل را كوچك تر كرده‌است.

وی از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیك خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با اقدامات انجام شده مشكلات لاستیك رانندگان تا پایان سال حل شود.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *