تصویر روشن از توان #لجستیک #ایسیکو را در آپرین می توان به خوبی درک کرد …یک مجموعه ریلی و جاده ای با امکانات به روز که برای تامین تدارکات لجستیک ایران خودرو نقش محوری دارد .

اقتصاد برتر – ۱۳۹۹/۰۴/۲۴

در این مجموعه می توان تصویر روشن تری از تلاش سازمان یافته را از سوی سمند ریل مشاهد کرد. در احمدآباد مستوفی درحوالی اسلامشهر در جنوب غرب تهران ایستگاه آپرین یا همان بندر خشکی از آنچه که در اختیار دارد می تواند یک چشم انداز روشن باشد. تامین همه نیازهای لجستیک شرکت ایران خودرو و شرکت های دیگر درخارج از گروه از خدمات حمل ترکیبی این شرکت بهره گیری  می کنند. دستکم درماه های اخیر که مدیریت ایسیکو به مهندس جواد توسلی مهر سپرده شد یکی از هدف هایش بر اساس دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تجمیع لجستیک ایران خودرو در ایسیکو بوده و در این میان نقش محوری دراختیار سمند ریل است .

یک ساختمان چهار طبقه درشهرک پیکان شهر مدیریت اصلی سمند ریل در آن مستقر است دفتر کار امیر رضا طاهریان مدیر عامل شرکت مذکور به شما تصویر روشن تری از یک تلاش برای آینده خود در صنعت لجستیک می دهد با او درمورد برنامه ها وچشم اندازهای سمندریل به گفت وگو نشستیم. تجربه نه سال در پست معاون بازاریابی ومهندسی صنایع حمل ونقل ریلی ایدرو وشش سال هم به عنوان مدیر عامل ورئیس هیات مدیره سمند ریل درکارنامه طاهریان به معنای برخورداری مطلوب او ازچالش ها وراهبردهای صنعت حمل ونقل ریلی است که توانمندی بیشتری داده است تا بتواند از تجربه های خود در این راستا به خوبی بهره گیری کند. مجمع سهامداران سمند ریل در سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ۹۸ در خرداد ماه سال جاری برگزار گردید و صورت های مالی این شرکت از سوی سهامدار  مجمع عمومی مطلوب ارزیابی شد که در  سال های اخیر این روند امید بخش یک بارقه امید به شمار می رود آن هم در شرایطی که کشور ما در زمینه اقتصاد وصنعت با چالش های ناشی از تحریم ها دست به گریبان است درسالی که سال جهش است به فرمایش مقام معظم رهبری در واقع آنچه که می توان از ماحصل این مجمع برداشت کرد مبین تلاشی همدلانه وصادقانه همه دست اندرکاران سمند ریل است که انصافا” از همه توان خود برای ایجاد زمینه های رشد و توسعه دراین شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و این همان چیزی است که ما را به آینده امیدوار می کند آنچه که دراین مجمع گذشت همدلی وهمفکری برای توسعه کمی وکیفی تلاش سمند ریل است و همه پروژه های   توسعه ای هم با تایید گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت که به ما انگیزه مهمتری می دهد تا در مسیر تلاش خود بیش از هر زمان دیگری کوشش کنیم. طاهریان با  اعتماد به نفس از برنامه های سال جاری سمند ریل سخن می گوید: من با جدیت می گویم سال ۹۹ سالی سرشار از موفقیت و دستاورد های تازه برای سمند ریل می باشد این همان چیزی است که در مجمع هم مورد تاکید قرار گرفت ما خدمات را با هزینه مناسب تری به مشتریان ارایه می دهیم و بطور کلی معتقدم در سال ۹۹ ارایه دهنده کلیه خدمات لجستیک نظیر حمل ریلی / جاده ای، تخلیه، بارگیری توام با انبار داری و خدمات فورواردی می باشد که این تنوع در بدو خدمات و فعالیت در حوزه های داخلی و برون مرزی بی شک می تواند زمینه حضور و فعالیت در کلیه بنگاه های صنعتی در کشور را فراهم سازد و افق های طلایی را در عملکرد آتی شرکت ترسیم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *