خدمات الکترونیکی

خدمات انحصاری ارائه شده توسط سمند ریل را کشف کنید

سمند بار

سمند بار یک منبع آنلاین است که ویژگی های بی شماری را برای ساده سازی فرآیند مدیریت حمل و نقل فراهم می کند.

از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت، امکان برنامه ریزی و تأیید سریع و رزرو وجود دارد.
علاوه بر دانلود اسناد، صورتحساب و فاکتورها

همه اینها در یک نرم افزار، به راحتی و به سرعت

برای دریافت فایل اپلیکیشن سمندبار بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

ارائه خدمات حوزه حمل و نقل و لجستیک هم تراز عصر دیجیتال به عنوان یکی از اهداف اصلی شرکت سمند ریل می باشد.

بر این اساس به عنوان یکی از اقدامات اولیه انجام شده در این راستا، شما امکان ردیابی لحظه ای و فرایند محور کالای خود را خواهید داشت. با توجه به توسعه اپلیکیشن حمل و نقل جاده ای سمند ریل که در بستر آن امکان اعلام بار و جذب راننده های کامیون به صورت دیجیتالی وجود دارد، پس از نهائی شدن مشخصات محموله و کامیون، شما میتوانید در هر لحظه از آخرین وضعیت محموله خود مطلع باشد.

همچنین رانندگانی که با شرکت سمند ریل همکاری می کنند قابلیت مشاهده وضعیت اسنادی و مالی خود از طریق اپلیکیشن هستند و همچنین سوالات و نکات مورد نظر خود را می توانند به صورت فایل های صوتی مبادله نمایند و پاسخ کارشناسان مالی را نیز در گوشی های همراه خود مشاهده نمایند.

سرویس دیگری که در حال توسعه می باشد، مدیریت نیم یدک ها می باشد که با انتقال از فضای کاغذی و سنتی به محیط دیجیتال در بستر اپلیکیشن، سهولت، دقت و سرعت را در فرایندهای کاری مربوطه به همراه خواهد داشت.

همچنین شما قادر خواهید بود از طریق گوشی موبایل خود و در بستر نرم افزار  power bi  اطلاعات مربوط به فاکتورهای خود را در هر لحظه داشته باشید که هم اکنون این سرویس در حال توسعه جهت ارائه اطلاعات بیشتری به شما می باشد.