حریم خصوصی

ارزش گذاری برای حریم خصوصی و حفاظت از داده های شخصی شما

در سمندریل، ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و به قوانین مربوط به حفاظت از داده ها و حریم خصوصی و قوانین تجارت الکترونیک مرتبط در سطح جهانی پایبند هستیم.
ما در تلاش هستیم تا به طور مداوم از انتظارات مشتریان خود در مورد خدماتی که ارائه می دهیم، فراتر باشیم. ما با استفاده مسئولانه از اطلاعاتی که شما در اختیارمان قرار می دهید، تجربیاتی را که مشتریان ما برای آنها ارزش قائل هستند ایجاد می کنیم.

خط‌ مشی حریم خصوصی نشان می‌دهد که سمندریل چگونه داده‌های شخصی شما را پردازش و کنترل می‌کند و در ارتباط با جمع آوری و پردازش داده های شخصی، شما چه حق و حقوق قانونی دارید.

سیاست حفظ حریم خصوصی  به طور منظم به روز می شود. 

حفاظت از داده های شخصی شما و حفاظت از داده های شرکای تجاری که با آنها در تعامل هستیم و الزامات قانونی مربوطه، یک تعهد و مسئولیت بسیار ارزشمند و مهم برای سمندریل است.

 ما داده‌های شخصی را از کارمندان، کارمندان بالقوه (مانند متقاضیان شغل)، مشتریان، تأمین‌کنندگان و نمایندگان مخاطبین تجاری، سهامداران و کاربران وب‌سایت جمع‌آوری می‌کنیم.

اگر داده‌های افراد در خط‌ مشی حریم خصوصی فهرست نشده باشد، در صورت لزوم در مورد سایر داده‌های شخصی جمع‌آوری شده و نحوه استفاده از آن‌ها به افراد اطلاع‌رسانی مناسب می شود.