جلسه هماهنگی دهمین اجلاس کارگروه جامع همکاری‌های حمل‌ونقل ایران و روسیه

جلسه هماهنگی دهمین اجلاس کارگروه همکاری‌های حمل‌ونقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به ریاست معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی پیش‌نویس یادداشت تفاهم‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه هماهنگی دهمین اجلاس کارگروه همکاریهای حمل‌ونقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه صبح امروز یکشنبه ۱۲ خردادماه با حضور اعضا و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه به ریاست شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در ساختمان وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت مبادلات تجاری و مراودات حمل‌ونقلی دو کشور ایران و روسیه در هر یک از شقوق حمل‌ونقلی ارائه شد و سپس تفاهم‌نامه‌ای امضا شده در نهمین نشست مشترک با حضور نمایندگان هر یک از دستگاه‌های ذی‌ربط مرور و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه پیش‌نویس تفاهم‌نامه دهمین اجلاس کارگروه همکاری‌های حمل‌ونقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با تاکید بر حوزه ترانزیت و لجستیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد موارد مورد نظر هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در قالب پیشنهادات کاربردی و اصلاحیه تا پیش از برگزاری جلسه بعدی ارائه شود.

گفتنی است؛ دهمین اجلاس کارگروه جامع همکاری‌های حمل‌ونقل بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه همزمان با پانزدهمین اجلاس کمیسیون‌ مشترک همکاری‌های اقتصادی در تاریخ ۲۶-۲۸ خردادماه سال جاری در هتل اسپیناس تهران برگزار شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *