پوستر

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف حمل‌و‌نقل، مشارکت خود را برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

غلامرضا رضائیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و صنایع وابسته (Iran Trans Expo ۲۰۱۸) اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه، همکاری وزارتخانه ها، سازمان ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل کشور و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌های روز صنعت حمل‌و‌نقل، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی همچنین هیئت های بازرگانی و تجاری بین‌المللی است.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ونقل شامل زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌و‌نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.

به گفته رضائیان؛ تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در حوزه‌های حمل‌و‌نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌و‌نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌و‌نقل در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته مشارکت کرده‌اند.

وی با توجه به حمایت‌های به‌عمل‌آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌ها، نهادها‌، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و بخش خصوصی از برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: فرصت ایده‌آلی جهت دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی، همچنین ارائه تولیدات و دستاوردهای شرکت‌های مرتبط این صنعت با حضور مدیران، کارشناسان و سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.

دبیر اجرایی این نمایشگاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده‌شده در حین برگزاری این رویداد بین‌المللی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که موجب اشتراک تفکری جدید و ایجاد فرصتی برجسته به‌منظور نمایش ویترین ملی از حمل‌و‌نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توانمندی‌های صنعت حمل‌و‌نقل کشور خواهد بود.

رضائیان نمایشگاه سوم را بهترین فرصت جهت روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته صنعت حمل‌ونقل عنوان کرد و یادآور شد: در دوره گذشته این نمایشگاه، مذاکرات بسیاری شکل گرفت که منجر به عقد قراردادهای متعددی شد و شرکت‌های فعال متعددی با استفاده از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود توانستند با بازارسازی و بازاریابی، مشتریان ویژه‌ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

پیش بینی می شود  بازدیدکنندگان این نمایشگاه عمدتاً فعالان برجسته داخلی و بین‌المللی در حوزه حمل‌ونقل اعم از حمل‌ونقل، زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، حمل‌ونقل دریایی، حمل‌ونقل هوایی و عملیات حمل‌ونقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته باشند.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *