مدیر کل راه‌آهن جنوب از افزایش ۵درصد تناژ حمل‌ونقل، ۱۰درصد تن کیلومترمرزی، ۱۲درصد تن کیلومتر مبدا مقصد و ۶۶درصد درآمد اداره‌کل راه‌آهن جنوب در نه‌ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جنوب، عبدالکریم درویش‌زاده تناژ حمل‌ونقل این اداره‌کل را در مدت زمان ذکرشده ۷۵۱۶۸۷۱ تن بیان داشتند که حاکی از افزایش ۵درصد در زمینه تناژ حمل‌ونقل راه‌آهن جنوب در مقایسه با تناژ حمل‌ونقل در نه‌ماهه مشابه سال گذشته که به میزان ۷۱۷۱۴۳۶ تن بود را نشان می‌دهد.

وی افزود: اقلام حمل‌ونقل شده شامل: غلات، شمش، روغن، روغن صنعتی، ورق، رول، سود سوزآور، آلومینیوم، نئوپان، کودشیمیایی وپودرسنگ هستند.

ایشان درادامه گفتند: تن کیلومتر مرزی نیز در نه ماهه اول سال جاری ۹۳۵۹۲۱۹۵۴ تن کیلومتر بوده که با عنایت به مدت مشابه سال گذشته با رقم ۸۵۳۹۳۵۵۹۰ تن کیلو متر افزایش ۱۰% داشته و در خصوص تن کیلو متر مبدا – مقصد نیز بیان داشتند با توجه به رقم ۱۴۵۰۶۵۳۱۴۰ تن کیلومتر در نه‌ماهه اول سال جاری با مقایسه رقم ۱۲۱۸۱۰۱۰۵۸ تن کیلومتر در مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۲% افزایش داشته‌ایم.

ضمنا درآمد نه‌ماهه اول سال ۹۷ حمل بار این اداره کل مبلغ ۱۰۷۰۲۸۴۳۶۵۱۶۸ ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۶۴۴۳۴۱۶۳۸۱۹۰ ریال به میزان ۶۶درصد افزایش را نشان می دهد.

منبع : پایگاه خبری تین نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *