سرپرست را‌ه‌آهن منطقه شمال‌غرب از افزایش ۸۲ درصدی تناژ بارگیری ، ۱۸۶ درصدی تن کیلومتر بارگیری شده و ۵۳ درصدی تناژ تخلیه شده این اداره کل در ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن شمال‌غرب علی خدایی از افزایش ۸۲ درصدی تناژ بارگیری و ۱۸۶ درصدی تن کیلومتر بارگیری شده و ۵۳ درصدی تناژ تخلیه شده این اداره کل در ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی افزود: در مدت زمان یادشده تناژ بارگیری در راه‌آهن شمال‌غرب به ۴۲۴ هزار و ۴۲۱ تن، تن کیلومتر بارگیری شده به ۱۱۱ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۸۱۷ تن و تناژ تخلیه شده به ۳۷۸ هزار و ۷۰ تن رسیده است که در مقایسه با ۳ ماه اول سال گذشته دارای افزایش ۸۲ درصدی در زمینه تناژ بارگیری، ۱۸۶ در صدی در زمینه تن‌کیلومتر بارگیری و ۵۳ درصدی در زمینه تناژ تخلیه شده است.

خدایی در ادمه یادآور شد: تناژ بارگیری شده اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب در ۳ ماهه اول سال گذشته ۲۳۳ هزار  و۸۳۷ تن ، تن کیلومتر بارگیری شده ۳۹ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۲۷۸ تن و تناژ تخلیه ۲۴۷ هزار و ۶۰ تن بود.

به گفته سرپرست راه‌‌آهن شمال‌غرب اقلام بارگیری و تخلیه شده راه‌آهن شمالغرب شامل مواد شوینده ، کانتینر، ذرت و دانه های روغنی ، خمیر کاغذ، خاک سنگ روی ، چوب و تخته ، سیمان پاکتی و کلینگر سیمان، گندم، لوازم خانگی، کاشی و همچنین محمولات اداری ریل و بالاست می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *